Thailand Krabi around Thara Park View Hotel


Tajlandia, prowincja Krabi, widok z tarasu hotelu Thara Park View Hotel – 11/3/2013

https://www.facebook.com/phototripblog  Click the picture to fullscreen

To był nasz drugi wyjazd do Tajlandii, pierwszy był w 3/2012 w okolice Pattaya/Jomtien. Z tego wyjazdu wyjątkowo mało przywiozłem zdjęć 😉 nie wiem czy to przez przemęczenie, wysoką temperaturę ( 38 stopni w cieniu) czy zwykłe lenistwo. Jedno wiem na pewno, po tym wyjeździe postanowiłem zakupić na takie wyjazdy mały lekki aparat, bezlusterkowca, żeby nie nosić ze sobą 4-5 kg sprzętu foto. Tym razem i tak się już ograniczyłem do jednego aparatu i dwóch obiektywów + laptop itp. Pierwsza wizyta w Bangkoku w 3/2012 z plecakiem pełnym aparatów, obiektywów i innych foto gadżetów dała mi się mocno we znaki. Plecak foto ważył 12 kg, wtedy chyba zabrałem cały sprzęt jaki tylko miałem, z myślą, że to się na pewno przyda i tak 3/4 rzeczy przeleżało w plecaku. Od tamtej pory każdy  kolejny wyjazd to mniejszy bagaż i mniej sprzętu foto. W tym roku ( trzeci wyjazd do Tajlandii 5/2014) pojechałem z lekkim Olympusem O-MD EM5/12-50 mm + obiektyw Olympus 12 mm f/2,0. Tym sprzętem ogarnąłem cały wyjazd. Aparat spisał się rewelacyjnie a ja nie nabawiłem się przepukliny kręgosłupa ;).

IMG_4591 IMG_4594 IMG_4595 IMG_4605 IMG_4609 IMG_4610

W Krabi, gdzieś na mieście. Poniżej widok z jednej z tajskich knajpek z bardzo smacznym jedzeniem. Jedzenie smaczne, więc parę kg po urlopie byłem do przodu…

IMG_4652 IMG_4655 IMG_4656

Polecamy Hotel na obrzeżach Krabi – Thara Park View Hotel. Dojazd taksówką z lotniska do hotelu – koszt 50 zł ( 500 THB)  Cena za dobę w hotelu 80 zł, pokoje czyste z klimatyzacją i wentylatorem, obok hotelu jest tajska restauracja z bardzo dobrym jedzeniem a oprócz tego na ulicy można zakupić grillowane kawałki kurczaka po 1 zł/szt oraz spicy rice po 1,5 zł ;). Schłodzony sok prosto z kokosa cena 4 zł (40 THB) Właściciele jak i obsługa hotelu są bardzo mili. Za 20 zł ( 200THB) można wypożyczyć w hotelu skuter i nim objechać okolicę. Skutery oczywiście są bez ubezpieczenia więc warto mieć to na uwadze. W tym miejscu byliśmy 3 dni a potem transfer promem na Koh Lanta, koszt 80 zł/os ( 800 TBH). Niestety gdzieś zagubiłem zdjęcia w Koh Lanta, mam tylko parę filmów z kamerki Go Pro, jak znajdę zdjęcia dołączę je do nowego wpisu.

Lokalizacja hotelu: https://www.google.pl/maps/place/Tharapark+View+Hotel+Hotel/@8.050067,98.916515,2a,90y,90t/data=!3m5!1e2!3m3!1s-7QRw2t1Zjsc%2FUtXbGANhvMI%2FAAAAAAAAa0M%2FkIie8HncwhU!2e4!3e12!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0x7839bfb7dfc7d8bb!6m1!1e1

Thailand Krabi by Jarosław Kultys, camera Canon Eos 5D/24-105 F/4,0 L IS USM

 

Leave a Reply

