Murale -Warszawa Powisle


Murale – Warszawa Powiśle

 

IMG_2955

Leniwy niedzielny poranek, za oknem słońce jeszcze grzeje więc warto tą pogodę wykorzystać na jazdę motorynką, w końcu sezon motocyklowy w Polsce jest bardzo krótki…. Około godz. 13 udało się odpalić głośną motorynkę i zaczęło się aktywne, słoneczne, pełne energii popołudnie. Na początek zawitaliśmy na kawę do Kafki, leniuchowanie na leżakach, na słońcu zawsze dobrze wpływa na samopoczucie i w głowie szybką powstają nowe pomysły, gdzie pojechać, co zrobić, co zobaczyć, co sfotografować itp… Kofeina wreszcie zaczęła działać, jak to mówią komu w drogę temu trampki… Pohałasowałem trochę w okolicach Kafki i udałem się dalej na Powiśle w poszukiwaniu nowych niesfotografowanych jeszcze murali. W okolicach Pomnika sapera znalazłem mural “Dzieci Warszawy” autor – grupa WFS. Mural jest na kamienicy przy ul. Wilanowskiej 5 na warszawskim Powiślu. Jest to praca upamiętniająca dzieci uczestniczące i walczące w czasie Powstania Warszawskiego. IMG_2958 IMG_2959 IMG_2961 IMG_2963

Przy skrzyżowaniu ulic Ludna/Wioślarska (Warszawa Powiśle) natrafiłem na mural, który jest na tyłach klubu 1500m2.

IMG_2965 IMG_2969 IMG_2971 IMG_2972 IMG_2973 IMG_2974

Na ulicy Oboźna 11 powitał mnie piękny mural na ścianie starej kamienicy, który powstał w grudniu 2010 roku w ramach Akcji Urban Art. Mam go już sfotografowanego, ale nie mogłem się oprzeć i zrobić kolejnej foty tego miejsca. Inna pora roku, inne światło, inne wspomnienia będą łączyły się z tą fotografią. Mural Obieżyświat, autorzy Sepe i Chazme 718.

IMG_3030 IMG_3039

Mural na Tamce (ul. Tamka 37, Warszawa Powiśle) przy Muzeum Fryderyka Chopina. Autor Marcin Urbanek. Ideą było pokazanie Chopina jako człowieka z krwi i kości, w młodości żyjącego pełnią życia.

IMG_3045 IMG_3050

 

 

Leave a Reply

